»Opažamo veliko težavo pri izražanju čustvenih stanj pri učencih.«
»Če učenec nasloni nož na vrat drugemu učencu in mu rečeš: zdaj pa se bomo malo pogovarjali s tabo.«
»Tvorjenje jezikovno pravilnih besedil je za učence izziv.«
»Učilnice so po standardih in po normativnih je tudi v vsakem oddelku določeno število učencev: če imamo 28 učencev v učilnici s 50 kvadratnimi metri, takšne razdalje ne moremo zagotoviti.«
»Mislim, da ste novinarji sami, čeprav veliko komunicirate z javnostjo, popolnoma nebogljeni, ko morate predstaviti svoje lastne probleme.«
»Je pa tako, da so starejši ljudje pripadniki generacije, ki ne želi preveč izstopati, zato imamo tudi težave pri tem, da jih spodbujamo pri izražanju tega, kar si želijo.«
»Reči 'ne' ni lahko. Naučiti se reči 'ne' je zahteven proces, kajti s tem, ko rečete 'ne', lahko koga razjezite.«
»Predvidevamo, da določen delež učencev ni znal razbrati zahtevanih podatkov s seznama (cena vstopnic, odpiralni čas itd.).«
»Težko je najti besede, s katerimi bi izrazili obsodbo na eni strani, na drugi pa bolečino in žalost.«
»Take naloge spodbujajo doseganje ciljev na najnižjih taksonomskih stopnjah. Če se mora učenec izražati bolj skromno, se tudi navadi na bolj skromno izražanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju